prettyweather


Fortsätt att äääälskaaaaa... har ni sett den där MER reklamen? åh man får ju just den där
versen i huvet! hahaha. sitter och sjunger den för mig själv. ja ni, har vart med susann
idag, vi drog ut på en promenad (till hemköp och sen tillbaka) och köpte en Ben&Jerry's.
Jag tvinga henne att köpa strawberry cheesecake, den va fan asgod! det tycket inte hon.
Hon ville att det skulle vara "grejer i den" som choklad och sånt. haha störd!
därefter kila vi hem till josse och va där en stund sen tillbaks till susann och
åt mat på hennes altan. Ja det var väl lite kortfattat va...
är så jäkla trött också känner jag, fyfan! men ni får ha
det bäst så hörs vi imorgon. pusspåer












Kommentarer
Postat av: georgina

haha, ja det är jag det! ;)

tack så mycket! (:



btw: du är också väldigt söt!

2009-05-19 @ 10:25:29
URL: http://georginaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0