lite stinkande vardagslyx



Tjena folk. sitter här med en mask som jag rörde ihop, min kusin gav receptet och det är
faktiskt recept man har hemma vardagligen. det sägs göra ansiktet jättelent
efter. så ska ge det ett försök! ni kan också göra det om ni vill!
först så ska ni klämma ur citronsaft i ett litet glas, som ni sedan gnuggar
mot ansiktet. (varning: kan orsaka svida) det gjorde det för mig!
sved som en horunge! ursäkta språket hehe. ja, men efter det
så låter ni det verka i ca 2 minuter. tvätta sedan bort det
med vatten. Efter det tar ni en halv jäst (som man har när man
ska baka bullar, tror jag?) och en matsked yoghurt! blanda
ihop det tills det blir en smet, smörj det på ansiktet och låt det verka
i 30 minuter. varsågod! ett lent ansikte har ni nu! hehe.
nu ska jag diska och grejer, ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0